zaterdag 17 september 2011

Ik laat nu de cover zien van HobbyHandig 163 die deze week is uitgekomen. Op de grote foto zie je enkele kaarten die ik heb gemaakt. Omdat ik nu nog druk bezig ben met nr. 164 houd ik het even hierbij, maar in de komende week zal ik de kaarten en andere werkstukken beter toelichten. Het was veel maar superleuk om te doen!!
I show you the cover from HobbyHandig # 163. The big foto is showing some of the cards I made for this issue, but I made a lot more which I will show you during the next week, when I am (almost) ready writing and designing  for the next issue # 164.

5 opmerkingen:

  1. Ik kijk er al naar uit om hem te kopen.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in de hobby handig staat en dan nog wel op de voorpagina!
    Ik ben net via de blog van Hennie hier terecht gekomen en heb al je mooie creaties bewonderd! Super! je krijgt trouwens de groeten van haar.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet toch deugd doen om je eigen werkjes zo op de voorpagina te zien prijken! Geniet ervan meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    net als Marlies kwam ik via Hennie op je blog. En inderdaad het klopt dat je de groeten van haar moet hebben....
    Leuk dat jullie in de Hobbyhandig staan!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia ik zie dat mijn oproepje op mijn blog heeft gewerkt, je hebt er volgers bijgekregen.
    Erg leuk van de meiden.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen