donderdag 20 oktober 2011

Onze buren gaan verhuizen en hebben ons uitgenodigd voor een afscheidsborreltje. Natuurlijk hoort daar een kaart en bloemetje bij. Ze gaan over 2 weken van een vrijstaande woning naar een appartement en we hopen dat het bevallen zal. Wij moeten er nog even niet aan denken om definitief ons huis uit te gaan!
Ik maakte de achtergrond op de kaart met restjes dessinpapier, een Frame van een Creatable en een randje van de Doily lace pons van Martha Stewart. Ook de sleutel is een Creatable en ik heb hem uit spiegelkarton gestanst. Het plaatje komt van een oeroud knipvel dat ik ooit op de KreaDoe heb gekocht. De foto is een beetje donker, maar toch duidelijk genoeg denk ik.

I made this card for our neighbours who are going to move from their house into an appartment. They invited us for a last drink together as neighbours, so  we brought this card and a nice bunch of flowers.
I made the card with designpaper leftovers and a very old image from a 3D-cutting sheet. You can also see a Creatable frame in the background, a key (new Creatable) and a Doily lace ribbon from Martha Stewart.

5 opmerkingen:

  1. Enige kaart Lia en ook wij zijn dol op huis en tuin maar zoals nu denk ik wel eens...........gelijkvloers zou niet verkeerd zijn!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    De buren zullen de nieuwe sleutel niet snel over het hoofd zien, want het spiegelkarton geeft een heel LEUK effect ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie fleurige kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, moet er nog niet aan denken om naar een appartement te gaan. Vindt het heerlijk om in de tuin te ziten.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel een stap in je leven hé! Mooi kaartje Lia en de sleutel vind ik prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen