dinsdag 29 november 2011

Eén van onze beste vrienden was afgelopen week jarig en ik maakte deze kaart voor hem. Hij gaat er (sinds hij met de VUT is) regelmatig met zijn vrouw op uit met hun (sinds kort) electrische fietsen. We plagen hen er mee, want eerst was hij fel tegen zo'n 'gemaksfiets' maar hij is er toch voor gezwicht!
Het achtergrondpapier komt uit een bloc van Graphic 45 en waar het al oude plaatje vandaan komt weet ik niet meer. Het uithangbord en de bloem zijn van Creatables.

I made this card for a very good friend who likes making bike-tours with his wife.
I used background papers from Graphic 45 and some Creatables. I got the image a long time ago and I don't remember where it comes from.

8 opmerkingen:

  1. Super leuk Lia, zit zelf ook te stoeien met het uithangbord voor een gecombineerde kerst/nieuw woning kaart. Ik vind die Creatable van laantaarnpaal/uithangbord behoorlijk groot dus een heel gepuzzel!!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stijlvol kaartje, altijd moelijk mannenkaarten maar deze is erg mooi,

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje is dit.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig Lia! Heel toepasselijk voor de ontvanger denk ik!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh just love this,its brilliant what a super layout and just love the image,and the different elements work beautifully,hugs cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige nostalgische kaart heb je gemaakt.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een supermooie mannenkaart. leuk dat plaatje en zo toepasselijk.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo, omwille van de prachtige blog met geweldige creaties, ben ik volger geworden van je blog.
    Steeds welkom op mijn blog!

    groeten

    tine

    BeantwoordenVerwijderen