dinsdag 6 december 2011

Een engeltje voor Kerst! Ik heb het voorblad van de kaart dubbelgevouwen en er geëmbost wit karton opgeplakt. Op het achterblad kwam papier uit een oude HobbyHandig. De randjes komen van (vind ik) de mooiste Martha Stewart pons en de ovalen van Nestabilities. Waar het plaatje vandaan komt weet ik helaas niet mee.
Er is iets heel vreemds gebeurd op mijn blog!! Ik ben de lijst kwijt van alle blogs die ik volg en dat is echt balen!!! Ik ga me zo snel mogelijk bij iedereen weer aanmelden (en dat waren er heel wat!)

A little Christmas angel on a double folded front of a white card. The borders are from a Martha Stewart punch and the ovals from Nestabilities.

Something very strange happened! I lost the list with blogs I am following!!! So I have to make a new list and sign in to everybody (but I don't remember all the names). This is HORRIBLE.

2 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart zo dat blauw met wit. Leuke afbeelding ook.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen