woensdag 4 januari 2012

De nieuwe HobbyHandig is er!
Het was deze keer erg spannend omdat het tijdschrift nu door een andere uitgever wordt verzorgd. Het was even wennen, maar het resultaat mag er zijn!
Je ziet mijn bijdragen op pag. 8 en 9, want de harten in de ringen heb ik in ca. 35 uren geborduurd. Het was echt een klus, maar wel leuk want ik borduur graag!
Op pag. 60 en 61 zie je Trendy bewaardozen. Jammer genoeg is de bovenkant van de dozen niet goed te zien want deze zijn echt heel mooi.
Geen kaarten dus deze keer, maar wat hobby betreft ben ik over veel technieken erg enthousiast! Ik heb alleen veel te weinig tijd....

The new HobbyHandig issue with my crafts on pages 8/9 (embroideries) and 60/61 (Trendy boxes), If you would like to see (and admite!) more, just look at http://www.hobbyhandig.nl/.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Wat leuk om de nieuwste HH bij jou te zien. De voorkant ziet er anders uit en moet zeggen: lekker verfrissend. Natuurlijk ben ik benieuwd naar de rest... Maar geen kaarten... WOW, ik ben dan benieuwd naar de reacties van de mensen. Maar ik ga 'm zeker kopen en je artikel bekijken. Ook ik ben een borduurster - dus laat me maar verrassen..

    Prettig weekend alvast en hartelijke groeten,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb de hh er even bij genomen, Lia wat een werk en dat in die 35 uur...wel mooi hoor!
    ook de dozen zijn erg leuk, mooie uitstraling met het papier van Basic Grey!

    BeantwoordenVerwijderen