donderdag 19 januari 2012

Ik vergeet het steeds, maar wil heel graag nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Ik hoop, dat jullie een beetje genieten van de kaarten e.d., zoals ik dat zelf ook doe op heel veel andere blogs.
Dir is een kaart voor Pia (zie Candy in de sidebar), gemaakt met Tilda materialen. Zij heeft hem intussen wel ontvangen denk ik, zodat ik hem kan laten zien.
Ik vind de kleuren van de Tilda serie zo mooi bij elkaar passen! Alleen het lichtblauwe smalle strookje is een 'vreemdganger' want die komt uit scrappapier Sweet love van Best Creation. De donkere strook heb ik geponst met een randpons van Martha Stewart, de blauwe blaadjes en swirl komen van Marianne Design.

IK heb weer even heel weinig tijd voor het geven van reacties op andere blogs. Dat heeft meer dan één reden, en ook het werk vergt de nodige tijd, dus lieve volgers: ik volg jullie blogs wel, maar even weinig reacties erop. Dat komt echt wel weer!

A card made with just Tilda materials. I sent it to Pia (look on the sidebar). Only the smal lightblue border is from designpaper Sweet Love by Best Creation. I punched the red piece with branches from a Martha Stewart punch, the leaves and swirl are from Marianne Design.

8 opmerkingen:

  1. WOW, helemaal leuk is deze!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij Irene. Ik vind hem ook helemaal super! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is gorgeous hun really love the image and adore the colours and detail hugs Cherylxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal prachtig deze kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan! Weer eens iets anders!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tilda's zijn schattig en je hebt het kaartje net zo schattig gemaakt. Het blauw past juist heel mooi. Zit ook in Tilda's jurk. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, Tilda is ook zo,n mooie serie.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen