woensdag 9 mei 2012

Vintage


Ik heb weer een keer een Vintage kaart gemaakt, want ik ben dol op deze stijl!
Als basis heb ik een dubbele kaart met linnenstructuur gebruikt. Daarop zit wit karton dat met een embossingmal van Tim Holtz geëmbost is. Ik heb het op Kraft karton gemat. Er overheen zit een geponste strook (Martha Stewart) uit het bloc Romantic Nursery van Eline en een kantje van Marianne Design dat ik op een bruine strook heb geplakt. De foto is een plaatje van Marianne Design, geplakt op Kraft en op een gedeelte van een Designable. Als extra versiering zie je klimop, vogeltjes en een vogelhuisje van MD en rozen met bruine blaadjes van MD. Het geheel is afgewerkt met Distress inkt Antique linen en Old Paper.
Marianne Design heeft een Challenge waarin vogels en een Vintageplaatje verwerkt moeten worden. Dus ik doe met deze kaart aan de challenge mee!

Ik zie dat ik bijna 100 volgers heb!! Dat gaat snel zeg!
Alle nieuwe volgers: van harte welkom op mijn blog. Ik hoop dat jullie er soms inspiratie op vinden en ik doe mijn best om jullie blogs ook te bezoeken!
Als er 100 volgers zijn wordt de Candy aangevuld met een leuk extraatje!

I am fond of Vintage cards, so here is one which I made to enter a challenge by Marianne Design. The background is embossed with a Tim Holtz embossingfolder, The banner (from the Eline paperpad Romantic Nursery) is punched wit a Martha Stewart punch and the photo (by Marianne design) is on part of a Craftable. Birds, ivy and birdcage and brown leaves are Creatables. I used Distress ink Old Paper and Antique linen to give the card a vintage look.
With this card I like to enter the Challenge by Marianne Design.

Wieder mal eine Vintage Karte! Ich mag es sehr um solche Karten zu kreiern! Ich hab fast nur Materialen von Marianne Design angewendet, nur das Prägewerk im Hintergrund ist von Tim Holtz und der horizontale Streifen ist gestanzt worden mit einem Martha Stewart Stanzen.
Ich möchte mich mit dieser Karte beteiligen am Challenge von marianne Design.


17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stijlvolle vintagekaart Lia.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vintage kaart Lia,fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Lia!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel knappe kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie vintagekaart Lia!! Geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Lia, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je aan de challenge meedoet.

    Gr.Thea
    Çhallengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n knappe vintagekaart! Heel leuk in van die vintage kleurtjes ook :)
    Maar als ik heeeeel eerlijk mag zijn, snap ik niet zo goed wat het vogelhuisje daar staat te doen. Sorry!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vintage is een kunst apart vind ik altijd maar jou is het gelukt een beeldige kaart te maken Lia, mooi ook die geembosste achtergrond!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Lia,
    Wat een mooie kaart is dit! Ik vind het een supermooie en ik vind het ook super, dat je mee doet aan de Challenge.
    Onze dank hiervoor!
    Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Lia,

    heel erg mooie vintage kaart heb je gemaakt!! Prachtig met die details van de klimop en het vogelhuisje.
    Ook de afbeelding is heel erg mooi!
    Liefs, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan!!!!!!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Lia, die is prachtig! Heel knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia een hele mooi vintagekaart.Supermooi opgebouwd.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooie kaart Lia. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart Lia! Ook de kleuren zijn super!
    De achtergrond past erg mooi bij het geheel!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    Challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lia,uw Vintagekarte is een droom. Wat ik heb beloofd je Blog bezoeken en heeft prachtige creaties.
    Ich hoffe du kannst meinen Kommentar verstehen, er wurde übersetzt.
    LG aus Belgien Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, leuke achtergrond :)
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen