maandag 1 oktober 2012

Voor een collega

Vorige week hoorde ik van een collega dat ze volgend jaar voor de eerste keer oma gaat worden. Daar hoort natuurlijk een felicitatiekaartje bij en deze is het geworden.
Ik heb de randen van een zalmkleurige kaart met Chalk bewerkt en daarop een Kraft vorm en een vorm van Briljant karton (Papipcolor) geplakt. Ik vind deze mallen van Marianne Design echt prachtig! Het plaatje is van Country Companions en komt van cadeaupapier dat ik in Engeland heb gekocht. Ik spaar deze egeltjes (afbeeldingen en beeldjes van Gordon Fraser) al heel wat jaren en ik vind ze zo schattig! De swirls zijn ook van MD en de bloem is een idee van Irene (ik heb hem nagemaakt van een kaart die ze aan Yvonne stuurde. Hij is echt mooi!!).

This card is ment for a college who is gonna be a grandma for the first time.
The shapes from Kraft and Brilliant papers are from Marianne Design as well as the swirls. The flower is an idea from Irene, one of my followers. The Image comes from wrapping paper (Country Companions) which I bought in England. I like these hedgehogs sooo much!

Ich hab diese Karte für eine Kollegin gemacht die letzte Woche hörte dass sie zum ersten Mal Grossmutter wird. Dazu gehört ja eine schöne Karte zum gratulieren.
Die Figuren im Hintergrund und die Schnörkel sind von Marianne Design, der Igel (Country Companions) kommt von Papier dass ich in England gekauft habe. Igel sind ja meine Lieblingstiere!
Die Blume ist eine Idee von Irene, eine meiner Folger.

8 opmerkingen:

  1. Ach hoe schattig, wat leuk voor je collega!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is lief mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaart is dit geworden Lia en leuk dat je de bloem zo mooi vond!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje, echt heel schattig...
    Leuk om zoiets te krijgen bij zo'n heugelijk feit, TOP !

    Groetjes, Anreda

    P.s. mooie flagcounter hoor *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Lia, die Karte ist ja fantastisch schön und dazu so ein süsses Motiv, gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen